منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

English
حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم شخصی کاربران برایکنترل سازان اهمیت بسیاری دارد. در همین راستا از شما تقاضا داریم برای مطالعه مطلب زیر چند دقیقه وقت بگذارید. همه موارد زیر برای این وبسایت و وبسایت‌ های وابسته به آن در مورد محصولات و خدماتشان صادق است.

در کنترل سازان، ما در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان خود هستیم. ما به حریم خصوصی شما اهمیت می‌دهیم، هنگامی که به وبسایت ما دسترسی پیدا می کنید، فرض می‌کنیم که شما سیاست حفظ حریم خصوصی سایت ما را خوانده و پذیرفته‌اید.

  • جمع‌آوری اطلاعات

    اطلاعاتی که ما جمع‌آوری می‌کنیم شامل نام، نام خانوادگی و شماره تلفن همراه است. این اطلاعات به منظور ثبت سابقه و بهبود محصولات آتی ما جمع‌آوری می‌شوند.

  • امنیت اطلاعات

    کنترل سازان از زیرساخت های فندق برای رمزگذاری و حفاظت از داده ‌ها استفاده می‌کند. اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد آسان سمینار محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع می باشد، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم‌چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، آسان سمینار مکلف به ارائه اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی داده ها، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی مقدور نیست.

  • کوکی‌ها

    کوکی‌ها مقدار محدودی از داده‌های ذخیره شده در رایانه کاربر هستند که به منظور ثبت برخی از عوامل خاص مانند تنظیمات کاربر، الگوی ترافیک، و غیره به کار می‌روند. ما برای امکان ارائه برخی از سرویس ها و همچنین بهبود تجربه کاربری، برخی اطلاعات را در کوکی ها ذخیره میکنیم. اطلاعات شخصی شما کاملا امن بوده و در کوکی ها ذخیره نمی شود.

  • تغییرات سیاست

    سیاست های ما به طور منظم در وبسایت به روز می‌شوند. در صورت داشتن هرگونه سوال، با ما تماس بگیرید.